ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد لذا خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول ، آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کند و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهد معتبر بوده تا در صورت نیاز بتوان با وی تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری صحیح نباشد ،‌هرگونه تاخیر، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد .

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت های مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش تماس گرفته و هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید، اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف 24 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها 24 ساعت کاری پس از تایید تراکنش توسط بخش حسابداری می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود ، ارسال می شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد . بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

هزینه های ارسال :

تمامی هزینه های حمل به عهده مشتری میباشد.انواع روشهای حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می باشد.

روش های ارسال:

پست پیشتاز :
زمان حمل بسته در این روش حدوداً 1 تا 3 روز است که برای مراکز استان 3 تا 5 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای کوچک و روستاها 5روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده که بسته ها با تاخیر 1 روزه از دفتر تهران خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.

هزینه ارسال به سراسر کشور به روش پست پیشتاز، بصورت نرخ متغیر و به نوع سفارش ، مقصد ، و وزن کالا بستگی دارد

روش های پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون پرداخت آنلاین میسر می باشد که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می گردد حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت کارت به کارت را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت 48 ساعت نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش حسابداری و مالی ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش حذف شده و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

پیگیری سفارشات :

پس از ثبت سفارش با شروع جمع آوری وضعیت سفارش ها “در دست اقدام” می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به “ارسال شده” تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد.

تطبیق فاکتور و تعویض کالای معیوب :

پس از دریافت بسته، مشتری 24 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال به صورت تلفنی بخش فروش را مطلع نماید.

با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند ، در اکثر مواقع قطعات معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. همچنین در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید. بدیهی است هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید،متناسب با زمان و مبلغ کالا هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا به مشتری به عهده خود مشتری می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( 1 الی 7 روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت میگیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی ، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت نمی باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئولیتی از بابت آموزش ، چگونگی کار با کالا و … به عهده فروشگاه نمی باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، و نحوه استفاده از وسایل موجود در فروشگاه اقدام نماییم.به علاوه این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از طریق پشتیبانی آنلاین فروشگاه سئوالات خود را مطرح نموده و در صورت امکان اشکالات فنی خود را در خصوص یک محصول حل نمایند.

مالیات :

در حال حاضر در خرید نقدی مالیات دریافت شده از مشتری 0 می باشد .

لغو سفارشات:

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن).

کالاها و دستگاه هایی که دارای بسته بندی می باشند تا زمانی که از بسته بندی باز نشده باشند به مدت 7 روز کاری قابل برگشت می باشد و وجه پرداختی به خریدار باز گردانده می شود.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ،‌بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمیباشد .بر همین اساس در صورت تمایل می توانید قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید . برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما می بایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه ، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

تخفیف :

قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد(به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود) .بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود.

نکته:کالاهایی که در دسته بندی فروش ویژه قرار داشته باشد شامل تخفیف نمی گردد و در صورت استفاده از کد تخفیف برای خرید این کالا ها، سفارش ثبت شده ترتیب اثر داده نمی شود.

اعتبار پیش فاکتور :

اعتبار پیش فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا دو روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.